airport etmaal

8 oktober 2013 - Port Elisabeth, Zuid-Afrika

Hallo lieverds,

de auto is ingeleverd, we zitten nu op het vliegveld van Port Elisabeth en wachten op de binnenlandse vlucht naar Jo'b urg. We pikken sneaky ergens internet weg, en zo hebben we de verhalen van de afgelopen dagen snel kunnen uploaden! De foto's draaien nu nog. Dat kost ff wat meer nadenken van ons laptoppie!!

Het was dus een geweldige vakantie, maar dat was al eens gezegd geloof ik.

Mededeling van Henk voor de vogelaars (Jeroen, Erwin) er komen nog meer soorten, al dan niet met de naam erbij, weet hij de naam niet, dan gaat hij er van uit dat Jeroen álles weet haha

@ Bea: tja, soms is een mens een beetje gek, maar afgezien van de modder, wat voor hilarteit zorgde natuurlijk, was er niks aan de hand hoor!

@ Koba: Uiteraard moest ik daarna wel ff zwemmen

@ Els: bij de E5D bleef ik wel schoner......

@ Erwin, nee, dat wist ik niet, 't Afrikaans is bijna net zo'n onmeunig taaltje anders hoor!!

@ T&B: Henk had zich eerst schoongepoedeld!

daaaaaaaaaag!!!!!

Henk en Jos

1. Emilia:
    8 oktober 2013
    Goede reis en tot ziens. Heb van jullie verhalen genoten. Groetjes Emilia
  2. Jeroen:
    9 oktober 2013
    Natuurlijk weet ik de vogels bij naam te noemen, dat is mijn specialiteit.
  3. Karin van Hoorn:
    22 december 2013
    Jos en Henk,
    Ik ken jullie niet, maar kwam bij toeval jullie reisblog tegen. Wij gaan over 10 dagen voor het eerst naar Z.A. Wij hebben besloten langzaam rond te toeren en doen in 4 weken ongeveer dezelfde route plus de Cederbergen. Ik twijfelde nog of we niet te kleine etappes hebben gekozen, maar na jullie verhaal ben ik gerustgesteld; het komt helemaal goed!We gaan vast net zo genieten als jullie. Ik vond het leuk om jullie blog te lezen. Nyaru game lodge doen wij niet aan, maar ik ga kijken of we daar toch een tocht kunnen doen.
  4. Jos Veldman:
    22 december 2013
    Hallo Karin,
    wie weet lees je onze reactie nog:
    Heel leuk te lezen dat je van onze blog genoten hebt. En rustig de reis maken is zeker goed hoor!! Wij hebben daar bewust voor gekozen. Reisorganisaties zoals Wereldcontact wilden ons deze route laten beginnen en eindigen in Kaapstad, maar via Zuidafrikaspecialist konden wij wél ons eigen plan trekken. Zij luisterden heel goed naar onze plannen en zo reisden we niet heen en weer en stopten inderdaad in P.Elisabeth! Door overal net wat meer tijd te hebben konden wij o.i. alles relaxter en beter bekijken. Achteraf had alleen Addo Elefant een dag minder gekund, maar voor de rest was alles geweldig!! We wensen jullie een hele mooie reis toe. vr. gr. Henk en Jos Veldman ([email protected] voor eventuele vragen)