end of the journey

8 oktober 2013 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

Laatste dagje

Lieve  allemaal

Het zit er bijna op, het is nu  16.30u dat ik dit schrijf. De koffers zijn weer ingepakt en gewogen, de koffie moest op, de wijn moest op, de pinda’s zijn opgegeten door de vogels, dus er rest ons niets anders dan heerlijk relaxed te wachten op ons avondeten en te genieten van vogels en olifanten. De laatste wandelen dus geregeld onder langs bij ons huisje. We hebben ontdekt dat er behalve het houten hekje en de bushbush toch ook een steviger hek zit, elephantproof, denken we… hopen we…

Vandaag onze laatste rondrit gemaakt, néé niet meer om 6 uur ’s ochtends, maar rustig om half tien. Want volgens ons zien je dan net zo weinig van de 9 leeuwen, 6 neushoorns en 1 luipaard als wanneer je om zes uur gaat…..

Maar goed. Morgen gaan we dus richting Port Elisabeth, om half twee vertrekt ons vliegtuig richting Jo’burg en daar wachten we dan op de aansluiting naar Dubai en Amsterdam, alwaar we woensdag door Marcel (Go Marcel!!) opgehaald worden.

We hebben wederom een geweldige vakantie gehad, hebben genoten van elkaar, van de Afrikaners (lekker relaxed)  en van alle nieuwe dingen die we gezien en beleefd hebben. We hebben het graag gedeeld met jullie en vonden het leuk reakties terug te krijgen van deze en gene. Natuurlijk ga je er altijd van uit dat vliegen veilig is, dus gaan we er ook van uit dat we iedereen in goede gezondheid in NL weer terugzien/spreken !

Dag lieverds allemaal, tot gauw

Heel veel liefs en een knuffel!!