Henkenjos

Foto’s:
425

Over ons

Wij, Henk en Jos, zijn dol op de natuur, dol op reizen en dol op elkaar.

Deze combinatie komt weer samen in een weblog, die we voor onze geliefden, onze vriendjes en vriendinnetjes en ieder die het leuk vindt, bij gaan houden van onze komende reis.

Over onze reis

Deze vakantie brengt ons naar Zuid Afrika. We gaan de zuidkant bewonderen. We treinen van Lelystad naar Amsterdam. Vliegen van Schiphol, via Dubai, naar Kaapstad. Dan rijden we met een autootje van Kaapstad langs allemaal mooie plekken en leuke dingen naar Port Elisabeth. Vanaf Port Elisabeth vliegen we dan na drie weken weer terug via Johannesburg en Dubai naar Schiphol. Daar staat Marcel (vol van zíjn Italiaanse avontuur) op ons te wachten om ons weer terug naar Lelystad te brengen!!!

Bezochte landen

Wij hebben 22 landen (9%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Ierland, Italië, Lesotho, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Portugal, Roemenië, Spanje, Swaziland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.