Rustdag (2)

23 september 2013 - Hermanus, Zuid-Afrika

Nou vooruit, klein stukje dan.....

Nou kunnen jullie wel denken dat die Henk en Jos alleen maar drukdrukdruk zijn, maar dat hebben jullie toch mis hoor! We hadden vandaag een rustdag. Ingelast om de mogelijkheid voor een tweede dag walviscruise te maken, als die van gister niet door kon gaan. Nou gister was een uitgelezen dag zoals jullie weten, dus vandaar die rustdag. Niet dat we dat erg vinden hoor….. We hebben wel 4 km (!)  gewandeld in zo’n 3-3 ½ uur…… Langs het klifpad bij Hermanus en wat denk je? Nogmaals de mooiste walvissen-shots gezien en  vlak langs de kust he? Geweldig!!

Verder een beetje de tourist uitgehangen, rondgeslenterd, drankje, ijsje, och we redden ons wel hoor…..

H&J

@ Bea, great-marine-five hebben ze hier ook: zeehond (check) walvis (check) haai, (check) pinguin (check)  dolfijn. (oke nog geen check)

@ Koba en Emilia; ook wij kijken elkaar af en toe aan: van wow wat genieten wat mooi!!

1. Suzanna:
    23 september 2013
    Vanaf nu ben ik ook ingetuned en kan ik je avonturen op de voet volgen. Een leuke dag toegewenst morgen en ben helemaal ingelezen van de afgelopen dagen :). Greetings Suzanna
  2. Baukje @ Theo:
    23 september 2013
    Jullie zouden een viskraampje kunnen beginnen.
  3. Ellen:
    23 september 2013
    Leuk om jullie avonturen te lezen vanaf mallorca. Foto's kijken lukt niet echt, maar dat komt wel een keer. Bijzonder lijkt het me om die walvissen te zien! Veel plezier nog
  4. Marcel:
    24 september 2013
    Geniet ervan! Doe ik ook met mijn terugreis. Ik ben benieuwd naar alle foto's als jullie weer terug zijn. En vanuit NL kan ik alles ook rustiger lezen en reacties achterlaten.
  5. Sabrina:
    24 september 2013
    Hoi Henk en Jos,
    Het ziet er allemaal geweldig uit! Super die walvissen, wat zal dat een geweldige ervaring zijn geweest;-))
    Geniet er lekker van en ik kijk uit naar weer een leuk verhaal.