Tsitsikamma

3 oktober 2013 - Tsitsikamma National Park, Zuid-Afrika

Bonjouri koekeloeri

We zijn weer in een National Park aangeland. Tsitsikamma genaamd, we hebben hier weer een wat simpeler onderkomen, weg feng shui, maar nog wel met rustgevende watergeluiden!! We zitten nl in een oceanette, pal aan de oceaan, golven klotsten en spatten hoog op de kust hier en geloof 't of niet, maar we zagen (binnen 10 minuten!) vanaf ons balkonnetje twee walle vissen en 3 dolle fijnen zwemmen. So cool!! Vanmorgen zijn we eerst naar Birds of Eden geweest, een soort van opvang voor allerlei vogels die daar in een groot bos/oerwoud omringd door gaas (wandelpad van 2 km erdoorheen) allemaal vrij rondvliegen. Voor we weggingen bij ons yin-en-yangadres is door een superenthousiaste Afrikaanse medewerker onze auto weer helemaal glimmend schoongewassen (zonder erom gevraagd te hebben) tijdens ons ontbijt; service van de lodge!!! We hebben die man een flinke tip gegeven want de auto wás toch een partijtje stoffig!!

Tot zover de belevenissen van vandaag, we zitten in het restaurant te i-netten, bakkie koffie, aardige mensen:Afrika is zo relaxed!!

Foto's komen op een later tijdstip er nog wel bij., wij gaan ook relaxen :-); dwz. vérder met relaxen

Liefs, Henk en Jos

@ Koba: wat denk je: super geslapen

@ T&B: eng, néé integendeel; probeer het maar eens uit; zoek de feng shuistand van het Golfpark op (ff googlen) en hoppa!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Baukje @ Theo:
    3 oktober 2013
    Dank je voor feng shuistand tip van het Golfpark!
    Ik zit nu gevoelsmatig in het gips.